Kényszerszünet


Kedves Olvasó!


     Az élet gyakran gördít az ember útjába akadályokat, van, amikre számítunk, van, amikre nem. Jelen akadályról már a blog létrehozásakor is tudtam, tekintve hogy egy hónap sincs hátra érettségiig. Nagyon reméltem, hogy sikerül majd év közben felkészülni erre az időszakra és nem lesz üresjárat, de nem minden úgy alakult, ahogy szerettem volna. Itt vagyunk hát. 
     Most legalább egy hónapra pihenőre megyek, leérettségizek és újult erővel szeretnék visszatérni. Lehet, hogy több lesz, lehet, hogy akár kevesebb is, azonban tele vagyok ötletekkel, új témákkal, amiről még szeretnék írni, beszélni. Az új kinézeten is dolgozom már, hogy a blog új korszakában egy új dizájn köszönthessen majd újból itt.
     A blogszünet alatt továbbra is elérhető leszek Instagramon, Tumbrlön, WeHeartIten és emailezhetsz is nekem.
   Folytatás következik. Remélem találkozunk ismét nemsokára! 

Niki

Megjegyzések