Insta(nt) lájf

Kedves Olvasó!

   Mielőtt még belevágnánk a közepébe, szeretném itt megemlíteni, hogy holnap lesz egy éves a blog. Nehezen hiszem el, hogy máris elértünk idáig, akár abból a szempontból tekintve, hogy nem adtam fel az első buktatónál (sokkal több volt, mint valaha gondoltam volna) és azért is, mert te most ezt olvasod.
   Azért választottam ezt a (novellát egypercest)  írásom végülis a szülinapi posztnak, mert jó kontrasztot mutat az első poszthoz képest. Mikor elkezdtem írni a blogot, úgy gondoltam, nem szeretnék a történeteimen kívül mással foglalkozni. Valamilyen szinten már akkor is felvállaltam az álláspontom bizonyos dolgokban, de főleg a young adult, romantikus szálon volt a hangsúly. Az utat idáig elolvashatjátok, de az egyetlen éjszaka írt, kidolgozatlan Pride-os bejegyzésem visszajelzései megmutatták, hogy nincs azzal semmi baj sem, ha nem csak szorosan a novelláim kerülnek ki ide. Vannak dolgok, amikről beszélni kell, és ha úgy érzem, be tudok állni az ügy mögé, meg fogom tenni, az írásaimon, blogomon keresztül.
   Ettől függetlenül még maradok a zsáneremnél (egyelőre) és az itt megjelenő tartalmak természetesen az én véleményem foglalják össze, amivel lehet vitatkozni és nem egyetérteni, azonban valószínűleg ez nem fog sokat változtatni az én meglátásomon.
   Ezek után pedig lássuk az Insta(nt) lájfot, remélem tetszeni fog!




   Mikróban melegítem a vizet az instant kávémhoz. Az asztalon már vár a tegnapról megmaradt, kiszáradt péksütemény. A telefonom értesítésektől hangos, email emlékeztet, mit kell megvennem sürgősen a boldogsághoz, mi az egy különleges összetevő a szép bőrhöz vagy hol rontom el a diétám, vagyis miért szedtem fel további öt kilót a fogyókúra alatt. Az új képemen a lájkok száma megnyugtatja az önérzetem, még megfelelő pózolással és egy órányi fotózással én is lehetek plusz szájzd modell, ha nagyon akarok. Újabb meccs a Tinderen, bár nem teszek bele túl sok erőfeszítést, hisz az előző se tartott tovább egy éjszakánál. A következő korty kávé már hideg, belemerültem az értesítések áradatába, késésben vagyok.
   A fésülködőasztalt beborítják az új sminkek, az egyik pórusfeltöltést, a másik tökéletes kontúrt ígér egy perc alatt. Effortlessz ájlájner, de a végén persze megint bohócnak érzem magam és kezdem elölről, hiába látom a szemeim előtt elsuhanni a buszt. 
   Harapok egyet a péksüteményből, mielőtt még felhúzom a cipőt a lábamra, aztán már futok is, hátha még beérek. A futár út közben telefonál, úton van a következő önsegítő könyvem, de már csak munkában tudom átvenni, úgyhogy megkérem, hozza nekem oda. A metrón egy kisgyerek kapaszkodik bele a táskámba, ami kelletlenül rántok el, le kell szállnom a következő megállónál, most nincs időm erre.
   Munkából rendelem haza az élelmiszert, amíg a főnök nem figyel, egy képet is feltöltök Instára az ebédről. Mármint a tegnapiról, nem a mai gyorskajáról, amit visszafelé munkába ettem meg. A barátnőkre csak egy gyors kávé erejéig van idő, szelfi, Insta kép, megosztás, ölelés aztán már szaladok is haza, nehogy életem új lovagja izzadtan lásson meg az első randinkon.
   Az öltözködés utáni rendetlenséget besöpröm a szekrény aljába meg az ágy alá, aztán tűsarkúban futok a busz után, még jó, hogy vízálló az alapozóm. Puszi-puszi, vörösbor és marhasteak, nagy, csillogó ezüst óra a bal karon, felhajtott ing alól kikandikáló diszkrét felirat a jobbon. Huncut mosoly, a lábamat érinti a lába, dobálom a hajam, hogy felhívjam magamra a figyelmet. Első csók a kapualjban, aztán felviszem magamhoz, ő még az anyjánál lakik, oda mégsem mehetünk. 
   Újabb pohár bor, aztán újabb, a boldogság instant éri el a szívem, keze a mellkasomon, hátráló lépések, aztán sötétség. A cigarettafüstöt kifelé fújom az ablakon, míg kitweetelem, hogy megint mekkora szemétládába futottam bele. Megint bekövetnek ketten, megnyugszom, még nem unalmas a kontent.
   Keverem az instant kávét, üzenetet írok a barátnőmnek, hogy hívjon már fel, aztán megvárom, míg a pasi felébred, csak aztán veszem fel. Még mondanom sem kell, magától távozik, még azt sem jegyzi meg, hogy itt hagyja a számát. Az instant lájf holnapra majd hoz neki másikat.


Kép forrása: WeHeartIt

Megjegyzések

Megjegyzés küldése