Versszekció - Verselemzés

Kedves Olvasó!

   Különleges bejegyzéssel érkezem ma a versszekcióhoz, ugyanis nem saját verset posztolok. Egyik közeli barátom most kezdett bele a versírásba és megkért, hogy olvassam el őket. Megengedte, hogy posztoljam őket abban a reményben, hogy kaphat néhány visszajelzést én pedig tovább színesíthetem a Friday Latte kínálatát.
   A következő pár hétben ezek a posztok heti váltásban fognak megjelenni a Tumblr projektemmel.
   Remélem tetszeni fog!

Niki




Azt kérdezted, figyelek-e eléggé,
Mire én bólogatva válaszoltam.
Folytattad a mondandód egy költőről, akit nem is ismerek,
De nem mertem bevallani,
Hogy fogalmam sincs a verseiben megjelenő
megszemélyesítéseinek formáiról.
Egyre csak a szemedben táncoló csillogást figyeltem,
A szád szélén megjelenő mosolygödröcskéket,
Egy-egy metafora magyarázásánál a homlokráncokat.
Éppen a rímelést ismertetted, mikor beszéded
abbamaradt, nem jött szó a szádra.
Értetlenül néztem rád, közelebb hajoltál, ismét 
kinyílt a szád.
Ebben a versben nem a rímelés a fontos,
hanem az érzések.
Az érzéseket már egy csókban képzeltem oda.

Kép forrása: WeHeartIt



Megjegyzések

Megjegyzés küldése