TAG - Zenei tag

Kedves Olvasó!
Ma egy tag bejegyzéssel érkezem, amelyben az a feladat, hogy véletlen lejátszásban kell elindítani a lejátszási listánk (én a telefonomon lévő összes zenét használtam) és a kérdésekre a soron következő dallal kell válaszolni.
Remélem érdekes lesz, egy kicsit kilóg a megszokott sorból.

Vigyázat, hosszú bejegyzés!

Niki


1. Ha azt kérdik, „ez rendben van?” erre te: 
Lana Del Rey– Brooklyn Baby

Yeah my boyfriend's pretty cool
But he's not as cool as me
'Cause I'm a Brooklyn baby
I'm a Brooklyn baby
Igen, a barátom eléggé menő,
De nem annyira, mint én
Mert én egy brooklyni gyerek vagyok,
Én egy brooklyni gyerek vagyok.

Hű, azt hiszem, ez elég jó válasz a kérdésre :D

2. Mi jellemzi leginkább a személyiségedet? 
Marina and the Diamonds – How to be a Heartbreaker

 Rule number one, is that you gotta have fun
But baby when you're done, you gotta be the first to run
Rule number two, just don't get attached to
Somebody you could lose
So le-let me tell you
This is how to be a heartbreaker
Boys they like a little danger
We'll get him falling for a stranger
A player, singing I lo-lo-love you
 Első szabály, hogy jól kell szórakoznod
De bébi, mikor megvagy, neked kell először elfutnod.
Második szabály, csak ne kötődj
Valakihez, akit elveszíthetsz
Szóval hagyd, hogy elmondjam
Így legyél szívtörő
A fiúk szeretik a kis veszélyt
Rávesszük, hogy beleszeressen egy idegenbe
Egy játékosba, énekeljük, szeretlek téged

O-ó, azért ezt nem mondanám, bár van, hogy szeretek ilyen típusú karaktereket alkotni, ahhoz nagyon jó inspirációt szokott nyújtani ez a dal is.

3. Mit szeretsz egy pasin? 
Lana Del Rey – Religion

Cause you're my religion
You're how I'm living
When all my friends say
I should take some space
Mert te vagy a vallásom
Te vagy az, ahogy élek
Mikor minden barátom azt mondja, hogy egy kis távolságra lenne szükségem.

Ez is inkább a karaktereimre tudnám vonatkoztatni, azt hiszem.

5. Mi a mottód? 
Tove Lo – True Disaster
Keep playing my heartstrings faster and faster
You can be just what I want, my true disaster
Dobogtasd meg a szívem gyorsabban és gyorsabban
Lehetsz az, amire csak vágyom, az én igazi katasztrófám

Úr isten, ezt nagyon igaznak érzem, ha meg kellene határozni magam, a katasztrófa szó egészen bizonyosan ott lenne a meghatározásban, nagyon szeretem ezt a dalt.

6. Mit szeretnek benned a barátaid? 
Essemm – Senki
Egyre jobban megyünk előre, a hátunk mögött nem látszik semmi
Tudom honnan jövök, de hogy hova tartok azt nem, csak azt, hogy menni
Oké, ez nagyon nehéz volt. Talán, hogy nem adok fel semmit sem (?).

7. Mire gondolsz gyakran? 
Vance Joy – Riptide
 I just wanna, I just wanna know
If you're gonna, if you're gonna stay
I just gotta, I just gotta know
I can't have it, I can't have it any other way
 Csak tudni akarom, csak tudni akarom
Ha maradni fogsz, ha maradni fogsz
Csak muszáj, csak muszáj tudnom
Nem kaphatom, nem kaphatom meg másképp


8. Mennyi 2 + 2? 
The Neighbourhood – Honest
 Chasing, always chasing dreams.
Why’d you stick around, why’d you stay with me? Why’d you fake it?
 Vadászni, mindig álmokat vadászni
Miért maradnál, miért maradnál velem?
Miért játszanád meg?

Öhm, erre van jó válasz?

9. Mit gondolsz a legjobb barátodról? 
Florence and the Machine – Swimming
 Your songs remind me of swimming
Which I forgot when I started to sink
 A dalaid az úszásra emlékeztetnek
Amit elfelejtettem, amikor elkezdtem süllyedni


Mindig ő az, aki visszarángat a való életbe, ha valami rossz történik, szóval ilyen értelemben tudnám értelmezni.

10. Mi az élettörténeted? 
Panic! at the Disco – Hallelujah

 All you sinners stand up, sing hallelujah
Show praise with your body
Stand up, sing hallelujah (hallelujah!)
 Ti mindannyian, bűnösök, álljatok fel, énekeljétek halleluja
Mutassatok dicséretet a testetekkel
Álljatok fel, énekeljétek halleluja

Hosszú idő után most tűnik úgy, hogy rendeződni kezd az életem, talán ideje hallgatni erre a dalra :D

11. Mi leszel, ha nagy leszel? 
Twaimz – The llama song
 Llama, llama, llama, who is this big llama?Starting all this drama?It's me, bitch.
 Láma, láma, láma, ki ez a nagy láma?
Aki elkezdte ezt az egész drámát? Én vagyok, ribanc.

Azt hiszem, elég egyértelműen egy láma. (Igen, vannak egészen furcsa dalok is a lejátszási listámon. Ez csak egy a sok közül.)

12. Mi jár a fejedben, ha meglátod azt, akit szeretsz? 
G-Eazy – Tumblr Girls
You and I were made of glass, we'd never last           Te és én, üvegből vagyunk, sosem fogunk örökké tartani
Hmm…

13. Mit gondolnak rólad a szüleid? 
Grace – You don’t own me

 You don't own me
Don't try to change me in any way
You don't own me
 Nem birtokolsz engem,
Ne próbálj megváltoztatni sehogyan sem
Nem birtokolsz engem.


Van benne igazság, nem szeretem, ha megmondja bárki is, hogy mit csinálhatok és mit nem.

14. Mire fogsz táncolni az esküvődön? 
Marina – Bubblegum Bitch

 Don’t care if you think I’m dumb
,I don’t care at all.
Candy bear, sweetie pie, wanna be adored.
I’m the girl you’d die for.
 Nem érdekel, ha azt hiszed ostoba vagyok,
Nem érdekel egyáltalán.
Cukor maci, édes pite, imádott akarok lenni
Én vagyok a lány, akiért meghalnál.


Ó, jajj. Nem is tudom, jót lehetne rá táncolni, végül is, miért ne?

15. Mit játsszanak majd a temetéseden? 
Florence – Delilah

 Cause I'm gonna be free and I'm gonna be fine
(Maybe not tonight)
 Mert szabad leszek, és jól leszek
(Talán nem ma éjjel)

16. Mi a hobbid? 
Years and Years - Desire
 Is it desire (is it desire)
Or is it love that I'm feeling for you
 Ez vágy? (Ez vágy?)
Vagy ez szerelem, amit érzek irántad?

Ez a dal tele van kérdésekkel és én imádok kérdezősködni, úgyhogy azt hiszem, ettől jobb válaszom nem lesz erre: kérdezősködés.

17. Mi a legnagyobb titkod? 
Troye Silvan – Fools
Magam is egy ilyen őrült vagyok, bár nem hiszem, hogy ez túl nagy titok lenne bárki előtt is.

18. Mit gondolsz a barátaidról? 
The NBHD – Afraid
When I wake up I’m afraid, somebody else might take my place
Mikor felébredek félek, valaki talán átveszi a helyem
Félek, hogy egyszer el fogom veszíteni őket, és most így érettségi közelben, hogy nem sokára vége a sulinak eléggé aktuális is a dolog.

19. Mi a legrosszabb, ami megtörténhet? 
Janicsák Veca – Könnyek az esőben
Őszintén meg vagyok lepve, hogy abból a néhány magyar dalból, ami rajta van a telefonomon már a második kerül rá erre a listára. Legrosszabb sírni az esőben? Nem tudom.

20. Mi módon fogsz elhalálozni? 
Marina and the Diamonds – Electra Heart
Hahaha, Marina egy interjúban azt mondta, hogy Electra Heart öngyilkos lett, tablettákat vett be. Én is próbálom meggyőzni a „sötét alteregóm”, hogy tegye meg ugyanezt, több-kevesebb sikerrel. Egyelőre még próbálja megkeseríteni az életem.

21. Mi az, amit megbántál? 
Melanie Martinez – Cry Baby

 You're one of a kind and no one understands
But those cry baby tears keep coming back again
 Az a fajta vagy, akit senki sem ért meg
De azok a bőgőmasina könnyek visszatérnek újra

Azt nem mondanám, hogy bánom, hogy érzékeny vagyok, de könnyebb lenne, ha nem vennék magamra mindent. Hm…

22. Mi nevettet meg? 
Shawn Mendes – Mercy
Hát, Shawn Mendes egészen biztosan megnevetett, de hogy ehhez a számhoz hogy tudnám kapcsolni, arról fogalmam sincs.

23. Mi ríkat meg? 
Banks – Weaker Girl

 I think you need a weaker girl, yeah
'Cause I'ma need a bad motherfucker like me
 Azt hiszem, egy gyengébb lányra van szükséged, igen
Mert nekem egy rossz rohadékra lesz szükségem, mint én


Nagyon sokat hallgatom mostanában ezt a dalt, mondhatom, hogy az egyik kedvencem jelenleg, bár szerencsére nem épp, hogy megríkat, szerintem nagyon erős üzenete van.

24. Megházasodsz valaha? 
Tove Lo – WTF Love is?
 Shake your head, you don't believe this
Then what the fuck do you think love is?
 Megrázod a  fejed, nem hiszel ebben
Akkor mégis mi a szerelem szerinted?

Öhm, ezek alapján nem valószínű :D

25. Mi ijeszt meg leginkább? 
Knoll Gabi, Pásztor Anna– Játszanék veled
Senki se szereti, ha játszanak vele, nem igaz?

26. Kedvel téged valaki? 
Lana Del Rey – High By The Beach
 I know you don't understandYou could be a bad motherfuckerBut that don't make you a man
 Tudom, hogy nem érted megLehetsz egy rossz rohadékDe nem ez tesz téged férfivá


A régi kedvenc dalomból a kedvenc dalom, can’t help myself, bocsánat.

27. Mi lesz ennek a bejegyzésnek a címe? 
Lana Del Rey– Terrence loves you

Ha valaki nem jött volna még rá, Lana Del Rey a kedvenc zenészem, már meg sem lep, hogy az utolsó dal is tőle van.

Képek forrása: Tumblr, WeHeartIt, Giphy

Megjegyzések