TAG - Social media könyvekként

Kedves olvasó!

A kövekező tag lényege, hogy mindegyik social media platformhoz választani kell egy megfelelő könyvet. 
Boldog új évet kívánok, remélem jól alakul az előtted álló év.

Niki


1. Twitter - A legrövidebb kedvenc könyved.
Marie-Aude Murail – Oh, boy! Vékonyka kis könyv, nagyon sok humor, viszont nem könnyű témák. Bármikor megér egy délutánt, gyorsan kiolvasható, de szerintem nyomot hagy.


2. Facebook - Egy könyv, amit mindenki rád akart tukmálni.
Kettő is van, A szürke ötven árnyalata és az Alkonyat. Az első olvasását néhány oldal után feladtam, komolyan nem értem, hogy miért lett ekörül ekkora hype, addig a második első részét kiolvastam, bár annyira nem tetszett, hogy rávegyem magam a folytatásra. Bella személyisége borzasztóan irritált, pedig egyébként lett volna fantázia az egészben.


3. Tumblr - Egy könyv, amit még azelőtt olvastál, hogy menő lett.
Most mondanám, hogy Hommonnay Gergely – Puszi, Erzsi, de mint mindannyian tudjuk, nem volt olyan, hogy Erzsébet Fenevadova ne lett volna menő. Ezért is rendeltem meg, amint lehetett előrendelésben, le ne maradjak az elnök asszony könyvéről. Nagyon humoros, én odavoltam érte.


4. Myspace - Egy könyv, amire nem emlékszel, tetszett-e vagy sem.
Oravecz Nóra – Összekötve. Végigolvastam, nem emlékszem, hogy szenvedtem volna közben az unalomtól, de nem nagyon izgatott a folytatás, nem gondolkodtam el rajta, nem tudnám azt mondani, hogy tetszett, de azt sem, hogy igen. Nem tudom, kicsit olyan semmilyen volt.


5. Youtube - Egy könyv, amit remélsz, hogy meg fognak filmesíteni egyszer.
John Green – Alaska nyomában. Tudom, hogy úgy volt, hogy filmre viszik és borzasztóan vártam is, aztán azt olvastam, hogy mégsem. Nagyon remélem, hogy azért valamikor még viszontláthatjuk filmvásznon is ezt a könyvet mert írott formában nagyon tetszett.

6. Instagram - Egy könyv, aminek annyira szép a borítója, hogy muszáj volt felraknod Instagram-ra.
John Green – Hull a hó. Ezt a könyvet fotóztam utoljára.


7. Goodreads: Egy könyv, amit mindenkinek ajánlanál.
Benjamin Alire Sáenz – Aristotle és Dante a világmindenség titkainak nyomában, minden különösebb ok nélkül. Nem rég olvastam, nagyon megérintett, talán mert csak a borítója tetszett meg és nem gondoltam, hogy ilyen típusú olvasmány lesz.

Képek forrása: Google

Megjegyzések