Üdv újra itt, Kedves Olvasó!


 Több mint két hónap telt el az utolsó posztom óta(!) és borzasztóan hiányzott a blog, remélem még nem felejtettél el, vagy ha először jársz itt, örülök, hogy idetaláltál! Láthatóan sikeresen túléltem az érettségi vizsgákat és a amíg itt csend volt, én addig is írtam. Sok minden van készülőben, tucatnyi bejegyzést időzítettem be, de ezekről majd később.
    Először is, új korszak, új kinézet. Szerettem volna megtartani az előző dizájn hangulatát, viszont egy teljesen más formába önteni, sokkal színesebbé, pezsgőbbé tenni az előzőnél. Rengeteget agyaltam és dolgoztam az új ötleten, míg végül eljutottam idáig, amit te is láthatsz, de úgy érzem, hogy sikerült elérnem vele azt a hatást, amit már a régi nem fejezett ki és ez igen.
     Nagyon fontos információ! Az új elrendezésnek köszönhetően néhány funkció egy picit rejtettebbé vált. Az oldal tetején található három kis vízszintes vonalra kattintva találhatod meg ezentúl a profilom, a chatet és a blogajánlót is. A könnyebb keresés érdekében egy oldallista is beépült a fejlécbe, illetve egy rólam menüpontot is létrehoztam, ha érdekel, ki bújik meg a billentyűzet mögött. Egyelőre még nekem is szokatlan ez az új formátum, tesztelgetem még én is, de remélem működőképes lesz és sokáig fogjuk használni.
    Az új koncepcióról nem szeretnék sokat beszélni, a szünet alatt gyakoroltam, írástechnikáról olvastam és mint már ITT is említettem, alaposan átgondoltam miről és hogyan szeretnék írni. Jönni fognak a posztok és remélem látható lesz a változás, amit próbáltam elérni, stay tuned. Illetve szeretnék kicsit szélesebb témakörben írni, aminek része lesz egyrészt, hogy  bejegyzéssorozat lesz a Story Time-ból, ahol kicsit mesélősebbre venném a dolgokat, másrészt pedig a keddenkénti Off Topicban beszélek tematikusan egy kicsit az aktuális kedvenceimről (szeretném tartani a havi rendszert, majd meglátjuk). Az ötletet a Szütyő blog Pinterest péntekjei adták. Ettől függetlenül továbbra is lesznek könnyedebb olvasnivalóim, készülök most is két blogger kihívással, vagy projekttel, ahogy tetszik.
   Kedden érkezik az első, tartalmas poszt a blogra, találkozunk akkor újra, ugyanitt, ugyanekkor.


Niki

Megjegyzések