TAG - The TV show tag

Kedves Olvasó!

A Blogger közösség csoporton végigsöpört ez a tag és képtelen voltam kihagyni, mert óriási sorozat fan vagyok. Próbáltam átgondolni az összes sorozatot, amit nézek és nem ugyanazokat említeni újra meg újra, hát ennyire sikerült. 

Niki




1. Melyik a kedvenc sorozatod?
Nem tudok egyet választani, most a két kedvencem a Sense 8 és a Teen wolf.

2. Kedvenc szereplő?
Stiles a Teen wolfból, azaz Dylan O’brien. Konkrétan miatta néztem végig nagyrészt a Teen wolfot és nagyon hiányzik most az utolsó évadból, nem az igazi Stiles nélkül az egész.

3. Kedvenc páros?
Nehéz döntés, mert szinte minden sorozatomban megvannak a kedvenceim. A Teen wolfból Stiles és Lydia, Sense 8-ből Will és Riley, az Arrowból Felicity és Oliver vagy az Affairből Cole és Allison.


4. Melyik az a sorozat, amelyiket nem sokan nézik, de te felfedezted?
The Affair. Soha senki se hallott még róla az ismerettségi körömben, én is egy WeHeartIt-es gifnek köszönhetően találtam rá, de nagyon szerettem főleg az első két évadot. Nem értem, miért nem híresebb, két Golden Globe-ot is elvitt az első évad… Dráma, borzasztóan izgalmas, sajnos a legutóbbi évad már nem nagyon értettem, hova szeretne menni, az utolsó rész rossz ízt hagyott a számban, furán lett vége, de még így is nagyon szeretem.

5. Melyik sorozatról beszélnek körülötted a legtöbbet az emberek?
Egyrészt a 13 reasons why, még azok a barátaim is megnézték, akik sosem sorozatoznak (de hasonlóan így van az AHS is). Másrészt a Trónok harca, szerintem nem kell magyarázni, miért.

6. Van olyan szereplő, aki inspirál? Ki az?
A 100-ból Clarke-ban szeretem nagyon, hogy akármi is történjen, mindig talpra áll.


7. Melyik szereplővel tudsz a legjobban azonosulni?
Teljesen mást akartam írni ide, aztán ahogy előrébb jutottam a Supergirl-lel, rájöttem, hogy Alex karaktere igencsak hasonló cipőben járt, mint én. Szóval vele tudok most azonosulni.

8. Melyik az a sorozat, amit bármikor el tudsz kezdeni nézni?
Így jártam anyátokkal. Bármikor, bármelyik évadból bármelyik részt szívesen megnézem, kivéve a legutolsó részt. Az azért nagy csalódás volt.

9. Melyik az a sorozat, amelyiktől kiráz a hideg?
American Horror Story. Az első évadot végigszenvedtem, a negyedik évadból láttam néhány részt, de amikor levágták Jessica Lange lábát, az betette a kaput nálam és azóta se vagyok hajlandó bele se nézni.

10. Melyik az a sorozat, amit még csak el sem kezdenél? Miért?
Pretty Little Liars, valószínűleg tökéletesen megőrülnék mert nem értem, mi történik. Barátaim nézik és állandóan kiakadnak rajta, szóval inkább bele sem kezdek.

11. Mit akarsz legközelebb elkezdeni?
A Breaking bad már nagyon régóta érdekel, mégsem láttam még sosem. A Vikingeket egy barátnőm ajánlotta, szóval abba is bele akarokmajd kezdeni.



12. Melyik szereplő lenne a legjobb barátod? Miért?
A Riverdale-ből talán Veronica, mert kicsit hasonlítok Bettyre.

13. Van olyan sorozat, ami eszedbe juttatja a nyarat? Ha igen, melyik?
Gilmore Girls. Egész nyáron reggelente ezt néztem reggeli közben, még mindig nem lehet megunni. Sosem láttam viszont még úgy „normálisan”, szóval majd szeretném ezt is megnézni egymás után az évadokat, szépen sorban.

14. Van-e olyan sorozat, amit abbahagytál? Miért?
Az AHS-t ugye, és a Netflixnek van egy Archer nevű rajzfilmsorozata. A Bojack Horseman miatt ajánlotta a Netflix, de talán három részt láttam belőle és annyira nem kötött le, annyira unszimpatikus volt az összes szereplő, hogy feladtam. A Mad men-be is belekezdtem és tetszett is, de valahogy mindig az utolsó a listámon és nem jutok vele tovább.

15. Jelenleg mit nézel?

Még pár rész van hátra a Teen Wolfból és a Supergirl második évadánál járok. A Trónok harcánál szintén a második évadnál vesztegelek. Egyébként a Stranger things, The 100, Arrow, Riverdale, 13 reasons why, Bojack Horseman, Orange is the new black, Sense 8 és The Affair visszatérésére várok, nagyrészük majd ősszel kezdődik el újra.



Képek forrása: WeHeartIt, Google


Megjegyzések