TAG - 25 dal az életemből

Kedves Olvasó!

ITT találtam ezt a tag-et, megtetszett, hát itt van, szokás szerint a saját hülyeségemmel megfűszerezve.

Niki




1. Egy dal, ami a gyerekkorodra emlékeztet:



Ez valahányszor megszólalt a rádióban, én táncoltam, bárhol, bármikor.

2. Egy dal, ami az exedre emlékeztet: 


Eeh, kényes téma,ne is beszéljünk róla.

3. Egy dal, amiről a szüleid jutnak eszedbe:


Anyukám még mai napig legnagyobb kedvence. Nekem? Hát, öö...

4. Egy dal, ami megnyugtat:


Ősz, chill, tea, írás.

5. Egy dal, ami a fejedben ragad, ahányszor meghallod:


My boy loves his friends just like I love my split ends
And by that I mean
He cuts em off

...
Alright dude go trip over a knife

Éééés el is kezdődött...

6. Egy dal, ami egy jó barátodra emlékeztet:



Azt hiszem, ő mutatta nekem Brendont és azonnal szerelem lett. Mármint Brendon, nem a barátom.

7. Egy dal, ami az előző nyárra emlékeztet:


Liviiiin' liiife dolceee viiiitaaaa
A kihívás végére durva dallamtapadásom lesz...

8. Egy dal, ami az első szerelmedre emlékeztet:


Oké, ez a kihívás egyre idegesítőbb. Ne kérdezzetek ilyeneket, hát hogy válaszoljak én most ilyenekre? :D

9. Egy dal, ami reményt ad:


Látni, hogy Lana eljutott a Born to Die-tól a Lust for Life-ig...

10. Egy dal a kedvenc bandádtól:


Tőlük még nem volt semmi.

11. Egy dal a kedvenc filmedből:


Zseniális film, zseniális zenékkel.

12. A dal, amit legutóbb hallgattál:


A One Dance feldolgozását találtam meg, a spanyol résznél én is folyékonnyá olvadtam és a csatornájához is ragadtam jó időre. Aztán a Spotify-on megláttam, hogy saját dala is van, hát engem megvett kilóra.

13. Egy dal, ami egy olyan barátodra emlékeztet, akivel már nem vagytok jóban:


Hosszú történet.

14. Egy dal, ami a szerelmedre emlékeztet:


Jelen pillanatban nincs, de who'is doper than this bitch? Who is freer than me? Biiiiitch.

15. Egy dal, amit szívesen énekelsz:


Nem tudom miért, de ha elkezdek énekelni, már másfél éve ezt a dalt kezdem el énekelni az esetek 90%-ában. (A maradék 10%-ban Drake One Dance-jét, nagyon változatos a repertoárom, főleg, hogy egyiknek sem tudom a pontos szövegét).

16. Egy dal, ami megríkatott: 


17. Egy dal, amitől rögtön táncolni támad kedved:



Ide jött kettő is, mert a 00-ás évekből körülbelül bármit választhattam volna (és ettől még sokkal rosszabbakat is, Britney bitch, khm) Dua Lipa pedig új kedvenc.

18. Egy dal, amit szeretsz, de ritkán hallgatod:


Valószínűleg mert fájdítja a szívem a tudat, hogy még várnom kell a második évadra a Stranger Thingsből.

19. Az első dal a lejátszási listádon:


Szerintem hónapok óta nem hallottam ezt a dalt, ideje újra előszedni.

20. Az utolsó dal a lejátszási listádon:


Úúú, ezt viszont még még mindig nagyon szeretem.

21. A jelenlegi kedvenc dalod:


Don't be a bummer, babe.

22. Egy dal, amit valaki énekelt neked:


Félreértés ne essék, utáltam a filmet és a barátaim szerettek ezzel az agyamra menni.

23. Egy dal, amit ki nem állhatsz:


Komolyan, én ritkán utálok ennyire dalt, mint ezt és ritkán utálok ennyire énekes is, mint ezt a beképzelt p***át, girl power ide vagy oda, van 1-2 jó dala, de ezzel a világból ki lehetne kergetni. Némelyik nyilatkozatával pedig nagyon felhúzott, máris dühös lettem.

24. Egy dal, amire egy barátoddal táncoltatok:


Komolyan, ettől csak rosszabbat tudnék mondani, nem szoktam táncolni, csak ritkán, nem nagy a választék. (Lasha tumbai...)

25. Egy dal, amit egész nap tudnál hallgatni és nem unnád meg:


It's you, it's you, it's all for you... Biiiitch.
(Igen, tökéletesen agyamra ment már a Cherry. Fuck.)


Megjegyzések