Versszekció - Szavak súlya

Kedves Olvasó!

   Különleges bejegyzéssel érkezem ma a versszekcióhoz, ugyanis nem saját verset posztolok. Egyik közeli barátom most kezdett bele a versírásba és megkért, hogy olvassam el őket. Megengedte, hogy posztoljam őket abban a reményben, hogy kaphat néhány visszajelzést én pedig tovább színesíthetem a Friday Latte kínálatát.
   A következő pár hétben ezek a posztok heti váltásban fognak megjelenni a Tumblr projektemmel.
   Remélem tetszeni fog!

A sorozat többi verse ITTITT és ITT érhető el.

Niki




Mozog a szád
Nekem mondod,
Hogy szeretsz nézni,
De én csak a hangod hallom
Súlyát szavaknak nem érzem
Szeretlek.

Kép forrása: WeHeartIt



Megjegyzések

  1. Szia! Nagyon tetszettek a verseid, remélem írsz majd még!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen a nevében is, én is remélem, hogy lesz majd még közös projektünk :D

      Niki

      Törlés

Megjegyzés küldése